BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag den 5. oktober 2011

Oxford



Til min første aften hos Aalborg Scrapbooking Klub vandt jeg en udfordring (mere herom senere med lay out'et og detaljer om udfordringen). Men præmien var bare LIGE mig:

Papir. Ikke bare papir men Basic Grey, en serie jeg har (alt for) meget af. Den nye serie Oxford er fyldt med møntre, krummelurer og motiver, der bare ber om en scrappedag eller 4 i dets selskab. For en anglofil som mig, var det bare perfekt.



Dertil kommer at jeg faldt over en herlig skabelon til herrekort på nettet, som er ideel til de tweed-bejakkede (er det egentlig et ord?) herrer fra studiemiljøet i Oxford. Med slips, skoleuniformassociationer og gentlemen en mas *S*

Her er de første resultateter af mit arbejde med "præmiepapiret":



2 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Hej Trine. Super sjove kort og perfekt til mande/drenge:-)

Trine sagde ...

Tak Mette. Og super enkle. Værsgo at lifte ... jeg skal prøve at huske, hvor jeg så det, første gang *S*