BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag den 17. marts 2011

Prancing Pony



Jeg er helt vild med de dejlige motiver fra My Littlest Pet Shop. Mine tøser i klassen har leget med dem i de tre år jeg har haft dem (selvom det er blevet mindre, nu de er større). De har med stolthed vist de forskellige dyr og deres tilbehør frem: om det å var papegøjer på skateboard eller frøer med isvafler!

Jeg elsker de bløde former og naive udtryk, der er i motiverne. Fandt en del på nettet - og har også her et par favoritter. Katte (selvfølgelig) og denne pony, der sender mig tilbage til mine egne My LIttle Pony dage i 1980'erne.






















Jeg har aldrig været - og bliver aldrig - en såkaldt hestepige. Men jeg er da helt vild med disse hyppere.

Rigtig god fredag og snarlig weekend

6 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Hvor er det nogle søde kort. Flotte farvelagte motiver. Og ja, de er rigtig søde ;0) god ide.

Annette / aka sagde ...

Vildt søde ponyer....og kortene er også fine, men jeg ser dem knap nok. Det er de flot farvelagte ponyer, der fanger øjet. Hvem lille pige vil ikke blive glad for sådan en hilsen ?
Jeg er IKKE hestepige - og slet ikke efter at have tilbragt en time i en iskold ridehal i eftermiddag, som tilskuer til min datters handicapridning. Uff..
Måske havde det hjulpet, hvis ponyerne så ud som dine....LOL.

Tak for tekstforslag til "tvillinge"-layout. Tror faktisk jeg laver det en dag.

Benita sagde ...

hold da op en kæmpe stak kort du har lavet!!! De er vildt søde de fine mu little pony stempler.

Joan sagde ...

Er sikker på at sådan et kort vil blive et hit hos de fleste små piger :)

fie & Co sagde ...

Hvor er de for lækre de ponyer! Og flot farvelagt som passer lige til dem.
Knuser og god søndag

Helle Åbyen sagde ...

De er bare total flotte alle dine kort med my little pony. Har en niece som ville blive helt vild, hvis hun så dem.
Ønsker dig en god uge.