BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag den 10. oktober 2010

Gæstebog til Ingeborgs jubilæum


1. oktober 2010 holdt min kærestes mor, Ingeborg, 25 års jubilæum som dagplejemor. Hun er bosat i Thise og er lidt af en institution. Efterhånden har hun haft mange dejlige børn i armene og til jubilæet, der blev holdt i Thise forsamlingshus var de og deres forældre inviteret sammen med Ingeborgs egen familie.

Det var en rigtig dejlig dag! Og hun blev velfortjent fejret!

Jeg har flere kreative indslag i forbindelse med jubilæet men her er den første: Gæstebogen.

Gæstebog, gave fra børn/svigerbørn, bordpynt, pynt og udmykning var holdt i de samme farver - pædagoglilla (har jeg nævnt at konen har en vis form for humor?)

(Ingeborg fandt denne fine vandkande i Søstrene Grene
og det var bare perfekt midt på stofbleen, der lå på den lilla velourdug)


Bogen er fra Tiger og koster 20 kr. Bindet er sort imiteret læder, tror jeg og har helt blanke tykke sider. Den er alletiders at skrive i da kuglepen ikke går igennem. Jeg har brugt denne størrelse og mindre som skitsebøger, når jeg har været på ferie elelr udflugt. De holder på blyet og farverne i forsk. blyanter og som nævnt kan man lave skitser og tegninger med tuscher, uden det ødelægger næste side.



Papir, karton, papirsblade, brads og mosgummibogstaver er alle købt i Panduro i september måned. De har stadig papiret (9 kr arket) og brads (40 kr) i butikken. Bogstaverne har fået en gang glossy og bladene med skrift har jeg revet i kanten med en saks.

(før festen rigtig kom i gang havde nogen spildt på bogen tsk tsk
- hvor der handles der spildes *S*)


Og til sidst et billede af den stolte jubilar:

(Ingeborg byder os alle sammen hjertelig velkommen)


Mange søndagshilsner

3 kommentarer:

Sabrina Krighaar sagde ...

Ej hvor sjovt, min mor var med! Hun arbejdede sammen med Ingeborg i en del år, og mener faktisk jeg i en meget kort periode gik i dagpleje hos hende som barn.

Trine sagde ...

Jeg ved det Sabrina. Jeg skrev et længere indlæg til din blog om det kort du lavede. Det var pudsigt at genkende din stil, dér på gavebordet.

Mette W. Sørensen sagde ...

Skøn bog og der er da ingenting i vejen med lilla, der er jo ingen der går med lilla ble mere:-)
Ja 25 år som dagplejer, det er maaaange:-) Mine børns dagplejemor har også lige holdt 25 års jubilæum, men hun er ikke en der reklamere med det, fik det først afvide samme dag af min søns gæstedagplejer...