BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag den 11. juni 2013

Sølvbryllupskort



Når jeg laver et bestillingskort - i dette tilfælde til et sølvbryllup - plejer jeg at få lidt information om modtageren; hobbies, famlie, stil, yndlingsfarver etc. Denne gang var det gennem min dejlige kollega Birthe, jeg fik en bestilling. Hendes niece skulle bruge et kort og hun videresendte et digert værk om Annette og Johnny, deres hus, arbejde, drømme, alder, rejser, interesser, børn, svigerbørn, børnebørn samt ønsker til den stil, kortet skulle holdes i. Derfor kom der f.eks. mosgummi trædepuder på for deres kærlighed til dyr - ikke bare egne kæledyr men også som sitter for andres. Den elegante og stilrene tone blev forsøgt gennemført ved at holde de grå, sorte, hvide og sølvfarver selv ned i detaljer som bogstaverne, der også fik lidt glossy finishing touches.

Det er skønt med retningslinier og jeg prøvede at få meget med UDEN at det virkede fyldt eller rodet. Under alle omstændigheder blev det modtaget med begejstring - og dét er det vigtigste *s*


Stil: elegant og sølv.
Interesser: madlavning her i form af brads som henholdsvis gryde og bestik
 

Interesser: Sommerhuset symboliseres ved den lille charm.
Stil: Mit Sveriges fund; de elegante blonde blomster samt perlemorsbrads
 
 

Familie: 2 dejlige børn Maria og Martin samt deres respektive familier.
Stil: Gråmønstret papir fra Vitoria Garden og elegant bling.


Bagsiden af skjoldet ... det oligatoriske navnestempel.

0 kommentarer: